Pagini

Faceți căutări pe acest blog

3 martie 2012

Anaïs Anaïs- Cacharel



Stau de cateva zile, miros Anaïs Anaïs, citesc pe net una, alta, despre parfum si nu reusesc sa ma dumiresc si chiar nu stiu ce sa scriu despre acest parfum pe care eu il am in varianta diluata, EDT. L-am cumparat in virtutea unei amintiri pe care o aveam despre acest parfum.
Pe cand eram foarte tanara si in Romania nu se prea gaseau parfumuri, o prietena de-a mea il folosea si o cam invidiam caci eu nu aveam de unde sa-l cumpar. In amintirea mea era un parfum curat, nevinovat, diafan, cu flori de portocal si lacramioare, deci unul care se potriveste cu reclama parfumului, care te face sa crezi ca este un parfum cu tenta romantica, pentru fete de 16-18 ani. Nici macar nu am probat parfumul cand l-am cumparat, el era in memoria mea cum este in memoria multor femei care l-au purtat in tinerete, fiind pentru multe dintre ele primul lor parfum. Citind acum pe net despre acest parfum constat ca unii il prezinta exact asa cum il am eu in memorie, iar altii il prezinta total diferit, exact cum as vorbi si eu acum despre el. Ca sa fiu scurta si sa pricepeti usor idea, ceea ce am eu in flaconul cumparat prin 2010 este ceva odios, incarcat, greu, irespirabil, de nefolosit. M-am uitat daca a fost cumva reformulat parfumul caci el este de nerecunoscut si n-am gasit nimic concret, dar asemeni mie sunt destui care nu recunosc parfumul. Sa ni se schimbe atat de mult atitudinea fata de un parfum  si gusturile? Sa-mi joace feste memoria ? Chiar nu stiu ce sa cred. Oricum parfumul asta este in total dezacord cu reclama. Nu mai spun ca atunci cand i s-a ales numele s-a comis un dezacord intre mesajul parfumului si numele lui. Anais Anais te poate duce repede cu gandul la Anais Nin si la literatura erotica a acesteia. Vad ca multi cred ca ar putea fi o legatura cu zeita Anaitis, zeita a  vegetatiei, apelor si fertilitatii si protectoare a iubirii la persi, asemanatoare ca reprezentare cu zeita greaca Artemis.
Pe scurt, Anaïs Anaïs care se afla acum in magazine este un parfum tare, acru, vulgar, un parfum floral care nu are nimic cu natura, o chimie oribila care nu se poate purta nici la 16 ani, nici la 60. Pur si simplu iti provoaca rau fizic.

Numele parfumului: Anaïs Anaïs
Casa: Cacharel
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1978
Creator: Roger Pellegrino, Robert Gonon, Paul Leget, Raymond Chaillan
Categorie olfactiva:
Descriere oficiala:
note de varf: zambila, galbanum, caprifoi, floare de portocal
note de fond: crin, lacramioara, trandafir, ylang-ylang, tuberoza, garoafa
note finale: cedru, santal, tamaie, vetiver mosc

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: medie
Flacon: recipient cilindric, dintr-un plastic alb, care imita portelanul, decorat cu flori roz, avand partea superioara imbracata in metal argintiu. Capac din plastic alb, usor transparent, asemanator cu cel al spray-urilor deodorante. Recipientul a fost desenat de Annegret Beier
Evaluare: 1/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.