Pagini

Faceți căutări pe acest blog

3 martie 2012

Fille en Aiguilles- Serge Lutens




Parfumul, un oriental-lemnos, a fost creat de Christopher Scheldracke si a aparut in 2009. Am testat parfumul in vreo trei randuri, caci este destul de versatil, in speranta ca il voi intelege. Parfumul are comentarii foarte bune, dar pentru mine este de-a dreptul dezamagitor. Parfumul incepe cu un miros de ace de brad, posibil pin, peste care, foarte repede, se aseaza un miros greu si cam dulce de condimente. Un miros asa ca de curry. Adica exact ce asteptam cel mai putin. Eu asteptam o padure racoroasa, mirosind a conifere si am gasit un parfum caldut de condimente. Multi spun ca simt si tamaie si fum. Eu nu am asa ceva. Partea asta, cu condimente, imi aduce aminte de Wazamba, de la Parfum d’Empire, parfum aparut tot in 2009. La un moment dat simt un miros placut, ca de fructe, dar este un miros pasager. Apoi, parfumul isi pierde total dulceata si devine si foarte discret. Speranta mea era un parfum racoros, plin de oxigen, care sa-mi evoce padurea, dar se pare ca padurea a fost pusa pe foc, asa ca mirosul aduce putin cu lemnul ars. Nu gasesc nimic feminin in parfum, imi pare strict masculin. Parfumul devine cremos, asta ca sa nu zic uleios, si aproape ca nu mai are miros, simt doar, din cand in cand, un miros de terebentina. Sincer, nu stiu ce vrea sa comunice acest parfum, imi pare extrem de incoerent, pentru mine este un exercitiu si atat. Nu am motive care sa ma indemne la a-l purta si nici argumente care sa ma duca la extaz olfactiv. Parfumul imi pare ca are si probleme de persistenta. Poate un barbat reuseste sa relationeze mai bine cu el, eu chiar nu reusesc, desi am avut bunavointa.



Numele parfumului: Fille en Aiguilles
Casa: Serge Lutens
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator: Christopher Sheldracke

Categorie olfactiva: oriental-lemnos
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: tamaie, condimente
note de fond: balsam de brad, note fructate
note finale: vetiver, ambra



Aprecieri personale
Intensitate: discret
Persistenta: destul de mica
Flacon: flaconul obisnuit al casei, din cristal transparent, de forma paralelipipedica, extraplat, inalt
Evaluare: 6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.