Pagini

Faceți căutări pe acest blog

8 octombrie 2012

Incense Oud- By Kilian




Parfumul Incense Oud este semnat de Lancesseur Sidonie si a fost lansat in 2011.
Parfumul nu m-a prea impresionat. Singura parte cat de cat frumoasa, dar cam dura, este cea de la inceput, un amestec de geranium cu condimente si labdanum. Ulterior parfumul devine o compozitie cremoasa, foarte austera, cu vag miros de trandafir si labdanum, poate si tamaie. Rasinile imi par supradimensionate, motiv pentru care trandafirul este total acoperit. Cand intra in evapoare moscul, parfumul devine usor uleios si isi pierde sensibil din intensitate, pastrand insa mirosul mult diminuat de rasini. Ma cam oboseste mirosul de labdanum si-mi da si dureri de cap, nu as zice ca este un parfum de confort psihic. Dupa o ora, parfumul aproape ca nu mai miroase, dar pe mine continua sa ma obsedeze labdanum-ul. Treptat, parfumul isi mai sporeste din intensitate si labdanumul este inlocuit de o tamaie destul de solemna si prea putin prietenoasa. Cred ca pentru un barbat parfumul poate fi placut, dar pe mine ma oboseste. Oricat mi-ar place tamaia, si-mi place, parca nu e visul meu sa miros ca o catedrala. O serie de ingrediente din lista oficiala nu le regasesc in parfum. Oud-ul, care nu apare in notele oficiale, dar apare in numele parfumului nu l-am simtit nicio clipa, chestie care ma arunca in confuzie si mi-a inselat niste asteptari. 

Numele parfumului: Incense Oud
Casa: By Kilian
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: Lancesseur Sidonie

Categorie olfactiva: oriental-condimentat
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: trandafir, geranium, piper roz, cardamom, grapefruit
note de mijloc: cedru de Virginia, patchouli, papirus
note finale: mosc, labdanum, tamaie, muschi de stejar, santal
Flacon: standardul casei

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj decent
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: standardul casei
Evaluare: 6,50-7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.