Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 octombrie 2012

Romantina- Juliette Has a Gun




Parfumul, creat de Romano Ricci, este relativ recent, fiind aparut in 2011. Asa cum ii sugereaza si titlul, se vrea un parfum romantic, fiind creat pe tema unei zile de dragoste la Roma intre o turista si un italian.
Parfumul incepe in forta cu un miros destul de ascutit de citrice amestecate cu trandafir, dar, in mai putin de 2 minute, se schimba total, devine moale si cremos. Mirosul floral  este destul de slab. Initial am simtit o floare de portocal efemera, ulterior am pierdut-o si s-a instalat un miros de mosc, combinat cu putin patchouli si cu vagi urme florale, pe care imi este greu sa le atribui unei flori. Imi pare ca tot trandafir este, eu nu simt vreo urma de tuberoza. Mirosul are oarece senzualitate, dar nu ma tulbura prea tare. Doza de mosc este uriasa si dilueza toate celelalte componente. Parfumul ramane in starea asta pana moare, fiind total liniar. Practic, parfumul are doar 2 minute de note de varf, apoi notele de fond se amesteca cu cele de baza. Evolutia initiala este foarte rapida, iar apoi parfumul devine inert. Este foarte dezechilibrat, florile par a fi o creatie de laborator, vanilia nu se simte.  Moscul (in proportie de 45%, potrivit retetei de pe site-ul brandului) ineaca totul. Parfumul este purtabil, nimic de zis, dar e cam greu sa faci o pasiune pentru el. Longevitatea lasa si ea mult de dorit caci dupa 2 ore nu se mai simte mare lucru din parfum. Circula ideea ca parfumul copiaza Idylle de la Guerlin, dar n-am la dispozitie Idylle ca sa le compar. O sa fac cheastia asta cu prima ocazie.

Am probat Idylle, dar mie nu-mi prea seamana buchetele florale ale celor doua parfumuri. La Idylle e o combinatie de flori opulente care da un fel de caprifoi dulce si dens. In amintire iti pot seamana, dar probate in paralel se vad clar diferentele. Dincoace e o floare generica, mai mult o creatie de laborator.



Numele parfumului: Romantina
Casa: Juliette Has a Gun
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: Romano Ricci

Categorie olfactiva: floral-mosc
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, trandafir turcesc
note de fond: iris, tuberoza, vetiver, neroli, patchouli
note finale: mosc alb, vanilie, boabe de tonka, castoreum, note florale, note ambrate.

Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret, fara siaj
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: standardul casei, de culoare alba
Evaluare: 6/10


2 comentarii:

  1. Romantina este intr-adevar foarte similar cu Idylle de la Guerlain, care este la randul lui foarte similar cu Narciso Rodriguez For Her (in special apa de parfum). Mie personal imi plac toate trei(combinatia de trandafir cu mosc, neroli si un strop de patchouli este foarte feminina si placuta) insa cel mai frumos si sexy dintre ele mi se pare originalul. Idylle si Romantina sunt niste variante un pic mai "inocente".

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa probez cu proxima ocazie Idylle. L-am mai probat, dar nu mi-a ramas in memorie, banuiesc ca nu m-a atras foarte tare, altfel l-as fi cumparat.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.