Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 martie 2013

J’Adore EDP- Christian Dior





Varianta EDP a aparut in 1999 si a fost creata de Calice Becker. Este destul de diferita de varianta EDT, fiind mult mai rotund, mai dens, mai fructat, mai dulce.
Site-ul oficial Dior este foarte zgarcit cu descrierea parfumului, fiind precizate doar 4 note : bergamota si ylang-ylang-ul pentru notele de varf, trandafirul de damasc pentru notele de fond si iasomia sambac pentru cele finale. Este motivul pentru care pe net circula foarte multe variante atunci cand e vorba de compozitia parfumului, fiind trecute in note tot felul de fructe precum pepenele, para pe care eu nu le simt. Deschiderea parfumului este opulenta, floral-citrica. Eu nu prea simt ylang-ylang, imi pare ca mirosul este dominat de o tuberoza usor fanata. In partea de mijloc se simte iasomia si o pruna foarte coapta. Intreg parfumul are pentru mine un iz bahic, e un parfum pe care-l asociez cu vinul alb, usor sampanizat. Parfumul este destul de liniar, dar foarte armonios. In ciuda opulentei ramane aerisit si usor de purtat. Imi place ca are foarte multa personalitate, este inconfundabil, unul dintre parfumurile foarte usor de recunoscut, cu vocatie clara de parfum semnatura. Notele finale sunt tot florale, usor vanilate. Opulenta, siajul extrem de frumos il recomanda ca parfum de seara, dar nu as exclude purtarea lui ziua la o tinuta mai eleganta.



Numele parfumului: J’Adore
Casa: Christian Dior
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1999
Creator: Calice Becker

Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, mandarina, ylang-ylang, piersica
note de fond: tuberoza, trandafir de Damasc, pruna
note finale: iasomie sambac, vanilie, mosc


Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu un siaj foarte frumos
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: in forma de butoias, din cristal transparent, prevazut cu un buson foarte inalt, conic, cu o sfera in varf.
Evaluare :9/10

6 comentarii:

  1. Eu ma tot zbat cu acest parfum, azi imi place, maine nu-l mai sufar. Ma omoara tuberoza si ylangul, nu imi plac de fel. Para da si ea uneori un miros vag de transpiratie. Aici cand se simte, cand nu.Ce ma deranjeaza vadit la J'adore este aerul de cuconet burghez si limitat pe care il imprastie. Parca ii si vad manichiura cu oja sidefata si urmele de solutie castelani la marginea unghiilor, plus un gentoi patrat de lac intr-o culoare imposibilia! Nu stiu de ce ma bantuie imaginea asta si nu pot sa trec de ea cu niciun pret! E un fel de lux facut pentru gustul majoritatii. Zero romantism, zero creier. W

    RăspundețiȘtergere
  2. Dior a dat lovitura cu el si l-a detronat pe Chanel no.5 :) Este un parfum care a reusit performanta sa placa multora. A fost uniforma acum cativa ani. Acum s-a mai rarit. Am vazut ca vrei sa-l vinzi, eu nu l-as vinde caci astia tot reformuleaza la ele si scot chestii tot mai proaste. Din parfumurile mainstream din ultimii 2-3 ani nu prea vad mari reusite, iar, daca le schimba si pe cele vechi, o tanara care vrea sa-si incropeasca o garderoba minimala de parfumuri nici nu mai are ce sa cumpere. Poate doar niste efemere sucuri roz, fructate. Eu nu vand decat ceea ce nu pot sa port . Am doua sticloante de Youth Dew (primite, nu cumparate de mine). Parfumul este bine facut, dar este prea concentrat, il apreciez mai mult decat pe alte vechituri legendare, dar imi este imposibil sa-l port. Ma ia cu lesin. Asta ar fi de vandut numai ca, se pare, lesina si altii si nu are cautare. Nu-mi ramane decat sa astept sa se intrerupa, poate atunci este mai usor vandabil. Sau sa il diluez si sa-l transform putin, sau sa-l fac spray de camera, cum am facut cu Samsara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, o sa-l tin! Adevarul este ca visez sa ajung la maxim 30 de sticle, ma enerveaza cumparaturile facute aiurea in trecut. Am daruit, vandut, schimbat si tot nu pot ajunge sub 30 orice as face.... O perioada mi-am luat sticloante mari, ma plictisesc inainte sa ajung la jumatate! Dar macar acum stiu exact ce imi place si ce sa cumpar- vreo 3 ani cum ma entusiasma unul cum ma aruncam sa mi-l iau. Acum testez si de cinci ori pana sa ma incumet la o sticla mica. Si mai am si o problema psihologica grava cu decanturile: nu imi vine sa le folosesc, imi place experienta de a alege sticla din sertar, de a-i deschide capacul etc etc. Am si eu cateva rateuri cu care imi parfumez/baia cand fac cada: Beauty Arden, Escada S, niste Tesori d'oriente si un decant de Blanc ST Dupont. Am in plan doar o singura achizitie noua pe anul acesta, si doar la terminarea a minim o sticla: vreau sa-mi fac damblaua cu Miss Dior (Cherie), dar nu pot garanta 100% ca voi merge pana la capat, pt ca acest parfum, asa simpatic cum e are si o doza de vulgaritate care uneori ma calca pe nervi de-a dreptul. De terminat am in plan 2 sticle goale deja pe 3/4, de Sensuous Lauder si Venezia LB. Pe Sensuous se poate sa-l recumpar, pe Venezia nu cred. Si, daca nu iau MDC voi recumpara probabil Rose Essentielle Bvlgari. Pe aoro se gaseste la un pret f bun si tocmai ce am terminat sticla.

    Iti spun sincer, cand termin ceva ma simt de-a dreptul victorioasa. Urasc parfumurile din categoria like, vreau numai LOVE-uri, mai ales ca acum mi le-am deslusit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Off, imi spui lucruri cunoscute. Flacoane mari nu am luat niciodata, intotdeauna caut varianta de volum cea mai mica. Cumparaturi aiurea am facut multe caci sunt ingrozitor de curioasa si risc , cumpar pe netestate cand nu am de unde sa iau esantioane. Si eu simt o usurare cand termin un parfum care nu este pe lista iubirilor. De vreo 2 ani duc o lupta cu parfumurile luate aiurea, dar nu prea reusesc sa scap de ele, chit ca ma pedepsesc sa le port ca sa ma invat minte si sa fac cumparaturi intelepte. Decanturile nu-mi plac nici mie. Am foarte putine pentru ca emotia si placerea mea este incompleta cand folosesc un parfum dintr-o sticluta banala, care seamana a recipient de lac de unghii. Doar cand sunt stramtorata cu banii si parfumul e scump sau nu am de unde sa cumpar parfumul imi iau decanturi. Prefer sa iau 100 de ml (daca nu gasesc flacon mai mic) si sa vand eu decanturi, dar sa raman cu flaconul original. Mie mi-ar placea sa am maxim 10 parfumuri, dar pe care sa le iubesc din tot sufletul si sa plang cand se termina unul si sa-l mai cumpar inca o data. Tu esti mai severa cu tine insati decat mine. Eu nu ma lecuiesc, tot cumpar si de fiecare data zic ca este ultimul parfum, dar degeaba. Am doar doua parfumuri pe care le-am cumparat de mai multe ori: L'Air du Temps (vreo 6 in total) si Lacoste/Pour Femme (3 sau 4). Dar asta pe vremea cand aveam putine iubiri si putine parfumuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) nu sunt deloc severa, dimpotriva, m-am rasfatat cu o gramada de tampenii si numai facand socoteala totala a sumelor cheltuite in 5 ani de zile m-am mai trezit la realitate! :))) Puteam calatori mult si bine cu banii aia... Sa stii ca eu una nu iubesc foarte multe parfumuri, de cele mai multe ma lipsesc fara probleme. As putea trai linistita doar cu L de Lempicka, Addict, Kenzo Amour si Hypnotique Poison plus Very Irresistible edt. Hai si Angel edt, s-au facut sase si chiar ma satisface total lista. Dar daca m-am lasat prinsa in nebunia acumularii, acum de, trebuie sa trag de ce am cumparat fara noima. Nici nu-ti spun cate am daruit, doar sa nu le mai vad acolo. Am vandut in hal de pret ce am putut, pt ca nimeni nu-ti da nici macar pretul de la aoro! Asta e, decat sa fie toti banii facuti praf, prefer sa recuperez macar o farama din ei. Si nici curiozitati prea mari nu mai am - cred ca mi s-a acrit de atatea parfumuri cate am cumparat, esantionat sau probat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai recumparat parfum al meu este Very Irresistible edt, cred ca de vreo 5 ori. De el nu ma plictisesc niciodata, imi place anasonul ala racoros, ma face sa simt un trandafir acidulat-mentolat, putin rece. Pe locul doi, la egalitate, Amour, HP si Angel edt, de trei ori fiecare. Astea trei sunt din runda vanilie-dulce. In trecut aveam doar doua parfumuri, unul de toata ziua si unul mai special. Am avut si ani intregi un singur parfum si mi-era foarte bine, daca ma gandesc. Mama avea totdeauna numai unul, dar isi cumpara numai extrait. Dupa ce termina sticluta isi lua alta.
    Purta Weil de Weil, Bourjois Paris si Joy Patou, astea erau favoritele ei. As vrea mult sa miros iar Weil de Weil, mi se parea fantastic de frumos si nu e de gasit pe niciunde. Desi probabil ca acum, reformulat, mi s-ar parea o oroare.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.