Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 februarie 2014

Air-Oriflame





Nu i-as fi  facut parfumului astuia nicio recenzie, dar aveam nevoie de un flacon pentru un decant. Am mai incercat o data sa-l miros si am renuntat. Este o chimie ieftina care vrea sa creeze un floral- fructat.
In prima faza este o licoare apoasa, situata undeva intre ozonic si acvatic. In cea de-a doua, devine opulent, dulce-acrisor. Nu pot zice ca miroase a flori, ci ca pute. Un fel de lacramioara si un fel de iasomie (gardenie?), nenaturale, vulgare. E anti parfum. Niste eprubete murdare dintr-un laborator de chimie cred ca miros mai bine. Absolut oribil si de o liniaritate obsedanta! Pentru nicio femeie, pentru nicio varsta, pentru nicio situatie. M-am uitat pe site-ul Oriflame de curiozitate, sa vad cat costa: 40 de lei. M-am minunat ca mai este in productie. I-au facut  chiar si un flacon mai atractiv. Am citit si comentariile la parfum si mi-a venit sa plang caci am aflat ca este un parfum "genial".

Numele parfumului: Air
Casa: Oriflame
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2000
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: lacramioara, coacaze, iasomie

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 0/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.