Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 februarie 2014

Noutatile lui februarie

E musai sa iesiti la shopping caci iar sunt destul de multe noutati pe care le puteti proba. A aparut mult asteptatul Alien nou, dar nu este chiar atat de extraordinar cum spune numele. Daca ai varianta princeps, nu as zice ca este de cumparat. Diferenta este in notele de varf, care sunt citrate, avand si oarece ceai. Apoi este mai diluat. Heliotropul din notele de mijloc nu prea schimba nimic.
Alien Eau Extraordinaire Thierry Mugler de dama

De la Burberry au iesit varianta feminina si cea masculina Brit Rhytm. Pe cel masculin nu l-am testat. Pe cel feminin l-am mirosit pe blotter. Initial mi-a parut un iris cam aspru si rece, ulterior s-a deschis foarte frumos. Abia astept sa-l pun pe piele caci mi-a parut cel mai interesant dintre cele probate azi. Voi reveni cu o recenzie.

Burberry Brit Rhythm for Women Burberry de dama

De la Dior a iesit Miss Dior Blooming Bouquet. Primele note sunt suave si angelice, ulterior devine cam confuz. O sa-l probez acasa si va spun mai multe.

Miss Dior Blooming Bouquet Dior de dama
A iesit si  un Roberto Cavalli nou , cu o culoare incendiara, foarte opulent, cam ca toate parfumurile casei. Mie imi miroase a detergent de rufe.

Roberto Cavalli Exotica Roberto Cavalli de dama

Givenchy a scos un nou flanker,  Very Irresistible L'Eau en Rose. Parca e facut de un copil. Are numai trandafir turcesc cap-coada, dar cine iubeste trandafirul ar putea sa-l placa.
Very Irresistible L`Eau en Rose Givenchy de dama
De la Kenzo e o serie de 3 parfumuri, seria se numeste Couleur. Sunt aparute unul galben, unul roz si unul violet.  Unul mi s-a parut foarte prost, doua mai bunicele. Trebuie sa le mai probez ca nu m-am lamurit.

2 comentarii:

  1. Pana la ziua de leafa mai sunt ceva zile din pacate dar nu ma impiedica nimic sa ies la "adulmecat" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu-mi prea place sa ies in targ fara banuti. Azi am fost cuminte in Sephora, n-am luat nimic, dar am 2 comenzi de parfumuri, una de ingrediente pentru cosmetice si am mai comandat si un aparat de deshidratat legume si fructe, asa ca mari cumparaturi nu am cu ce sa fac. Deja numar si eu zilele pana la leafa.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.