Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 februarie 2014

Emporio Armani Night She-Giorgio Armani


Pandesc de multa vreme acest parfum. El si inca vreo doua de la Armani au disparut total din parfumerii, chiar si din magazinele online. Ambalajul rosu si provocator, la fel si numele, sunt foarte inselatoare. Eu am crezut tot timpul ca este un parfum de seara, senzual, dar am fost in totala eroare.
 Incepe dens, dar foarte pasnic cu o combinatie feciorelnica de paducel cu fructe. Paducelul este foarte realist, aproape de mirosul botanic, moale, usor pudrat. Parca mirosi polen si are in el o chestie inocenta care-ti da impresia contactului cu o pudra destinata sugarilor. E caldut si catifelat, cu calitati balsamice. Trecerea spre partea florala este foarte lina si nimic nu se potriveste cu asteptarile. Sunt trecute multe note florale in lista, e drept sunt flori discrete olfactiv, dar si unele mai opulente, iasomia spre exemplu. Parfumul are un miros fin floral care nu poate fi atribuit niciunei flori, e foarte  fragil si lasa pe piele o amprenta asemanatoare unei lotiuni, cu miros disipat. Per ansamblu, e un parfum total atipic pentru Armani care nu are nimic urat in el, chiar este dragalas si angelic, dar pe care eu nu-l gasesc util in garderoba mea caci nu mi se potriveste deloc. Imi pare pur si simplu un parfum de copii intre 6-12 ani, pe care, eventual, ai putea sa ti-l cumperi pentru a-ti asigura un somn confortabil. Ar putea fi interesant si pentru cei depresivi caci are reale calitati balsamice. Sau poate pentru femei foarte fragile si timide.

Numele parfumului: Emporio Armani Night She
Casa: Giorgio Armani
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2003
Creator:  Jean-Claude Ellena, Lucas Sieuzac
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: coacaze negre, paducel, merisor, bergamota, cassia
note de mijloc:bujor, iasomie, ciclama, orhidee, lacramioara, frezie, magnolie
note finale: santal, patchouli, mosc, mirt

Aprecieri personale
Intensitate: mica, fara siaj
Persistenta: injur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10


Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.