Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 februarie 2014

Musk for Women-Jovan


Am cumparat din curiozitate un esantion de Musk pentru ca eram intrigata de comentariile laudative pentru acest parfum care are un pret derizoriu.  Sincer, nu stiu ce este de laudat la el.
Notele parfumului, in teorie, nu-mi displac. Initial aproape ca nu are miros, simti doar ceva uleios pe piele. Dupa 2-3 minute apare un miros (care tot creste)  super retro, databil prin anii 70-80’, miros pe care l-am simtit adesea in jurul meu pe vremea copilariei. Mama avea un fixativ cu un miros identic, dar mult mai pronuntat. Mirosul ar trebui sa fie floral, marcat de iasomie. E un fel de iasomie dulce, usor citrata, dar foarte sintetica. Parfumul este unul de piele, moale si uleios, fara intensitate, confuz, cu siaj redus, foarte liniar si plictisitor. Mi se pare un produs lipsit de utilitate in varianta apa de Colonia. Poate ca sub forma de ulei ar fi mai bun, nu stiu. Eu nu mi-l doresc sub nicio forma caci ii detest mirosul. Poate fanii moscului il vor trata cu mai multa indulgenta, mie nu-mi place moscul. Singurul parfum cu mosc care mi-a placut a fost cel al lui Villoresi.

Numele parfumului: Musk
Casa: Jovan
Concentratie: EDC
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: bergamota, iasomie, neroli, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: mica, siaj redus
Persistenta: in jur de 3-4 ore
Flacon: vezi imaginea
Evaluare : 5/10


2 comentarii:

  1. L-am cumparat blind fiindca eu ador nota de mosc si am avut asteptari prea mari, poate... E oribil, Doamne iarta-ma. Am odorizante de WC care miros mai frumos a mosc decat asta. Mi-e si rusine sa-l fac cadou, ca poate ma injura cea care-l primeste! E infiorator de sintetic, chimicale si atat, fara nimic din frumusetea moscului care-mi place mie.
    N-am reusit sa-i gasesc nici o utilitate, nu-mi vine sa-l pulverizez in camera, ca strica atmosfera, sta si putrezeste in fundul raftului... Pana la o noua curatenie majora, cand poate imi fac curaj sa-l arunc, fara regrete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e bine sa arunci parfumuri, poate gasesti pe cineva care sa-l placa. Am aruncat o singura data unul, dar, tot asa, numai vederea lui ma ingretosa. N-am crezut ca cineva ar putea purta un parfum atat de pudrat. Pe urma mi-a parut rau ca l-am aruncat caci am vazut ca sunt femei care-l plac. Si nici nu-mi place sa arunc flacoane goale, mi-a parut rau si de flacon. Pe moment, insa, am fost usurata ca m-am eliberat de o spurcatenie. Rareori ajung sa detest un parfum, dar pe asta l-am urat cu toata fiinta mea.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.