Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 februarie 2014

Lou Lou- Cacharel


Lou Lou si Eden sunt parfumuri surori dupa tata: Jean Guichard. S-au nascut cam in aceeasi epoca, la 6 ani distanta. Prezinta si niste asemanari exterioare: niste flacoane urate tare si stridente in care te gandesti ca ar putea fi orice, numai parfum nu.
Ambele sunt extrem de opulente. Zic opulent caci bomba suna mai rau. Pe  Eden  am incercat sa-l probez o data, pe cand se gasea in parfumerii. L-am pus pe blotter, dar a trebuit sa fug. Primul contact cu el te zapaceste. Un al doilea nu a mai avut loc. Nu stiu cum evolueaza, dar imi amitesc si azi socul primei testari. O sa-mi cumpar un esantion  candva, poate am devenit mai puternica sau mi s-a mai atenuat simtul olfactiv in ultimii 10 ani. Cu Lou Lou nu am avut curiozitati caci banuiam ca e tot o bomba olfactiva. La un moment dat a fost si interrupt, dar vad ca a revenit in forta. Unii zic ca este usor schimbat, altii ca ar fi ca in tinerete. La primul contact ai zice ca ti-a dat cineva cu ceva in cap.Daca esti racit, sigur ti se desfunda narile. E o combinatie florala atat de opulenta incat e greu sa-ti dai seama ce contine. Nici nu prea ai cum caci este imediat invadata de scortisoara. Multa!  Apoi o avalansa de tamaie. E o combinatie absolut draceasca. Cred ca ar da rezultate bune si in tratamentul unor boli la care medicamentele nu sunt eficiente, paralizii spre exemplu. In valmaseala generala se simte si o violeta, dar tipa degeaba caci e acoperita de scortisoara si tamaie. Doar Samsara mi-a mai smucit creierii in chipul asta. Pe vii ii omoara, pe morti ii invie.De sub tamaia scortisorata iese si o tuberoza si, cat este ea de tuberoza, nu reuseste sa se faca vedeta. Sunt multe note la un loc si toate-s gurese si violente. Din amestecul lor iese ceva care imi aduce aminte de ebonita arsa. In faza urmatoare, parfumul devine dulceag, ceva mai bland si incepe un duet sau, mai bine, duel tuberoza-tamaie. Scortisoara este si ea acolo, dar a mai obosit intre timp. Castigatoare este tamaia, dar ea este amestecata cu ceva. Am crezut ca este vetiver, caci este usor medicamentos amestecul, dar nu este listat. Parfumul, de n-ar fi dulce, ai zice ca este unul masculin. Oricum, imi pare prea dur pentru o femeie. Intervine si niste ylang ylang in combinatie, cred ca el indulceste parfumul. Desi sunt ingrediente de calitate in parfum, nu pot sa ma imprietenesc cu el cu toate ca imi dau toata silinta. Spre final e mai cuminte si prietenos, dar degeaba. E un parfum extrem de dificil, greu de purtat, mai ales in prima jumatate de ora. Cred ca nici nu trebuie aplicat deloc pe haine. Femeile care pot purta Samsara cred ca pot sa-l poarte si pe Lou Lou. Eu, sigur, nu. Il gasesc si prea violent si depasit de acest secol.

Numele parfumului: Lou Lou
Casa: Cacharel
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1987
Creator:  Jean Guichard
Gen:  Descriere oficiala:
note de varf: mimoza, iris, crin, pruna, scortisoara, violeta, casia, iasomie, anason
note de mijloc: tuberoza, neroli, iris, heliotrop, ylang ylang
note finale: santal, rasina benzoica, tamaie, mosc, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: foarte opulent, cu siaj puternic
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.