Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 februarie 2014

Fantasy- Britney Spears




Dupa ce am citit recenziile de pe Fragrantica.com despre acest parfum, am banuit ca e un parfum ieftin, girly, modern, “bolnavicios de dulce”, dar delicios, care il are pe vino incoace.
Flaconul este groaznic prin culoare si ma facea sa cred ca e un parfum tanar si tipator. Despre siajul lui se spune ca ar fi “fabulous”, iar longevitatea de exceptie!  Am cumparat un esantion ca sa nu mor proasta ca era totul prea incitant. N-am vazut descriere colectiva mai departe de realitate. Parfumul incepe cu fructe neidentificabile, chimie totala, dupa care devine o chestie dulce, confuza, laptoasa si cremoasa. Nu este nici foarte dulce asa cum se spune, e un copil fara minte fata de Angel. A ce miroase? In niciun caz a ciocolata alba. Parca ar fi un fel de crema cu unt, lapte si zahar careia nu i s-au pus aromele, a ramas neterminata.E si un strop de iasomie sintetica ratacita in crema. Siaj nu are deloc, dupa cum nu are nici intensitate. Daca il mirosi, te lasi si de dulciuri si de toate si te apuci de cura de slabire. Iar daca nu stai bine cu fierea s-ar putea sa faci o mica criza numai mirosindu-l.Nu l-as putea purta niciodata. Nici macar ciclam nu este , sa muti carma targului cu el. O chimie ieftina si absolut dezolanta!Acum, dupa ce l-am mirosit, gasesc ca flaconul este superb in comparatie cu parfumul.

Numele parfumului: Fantasy
Casa: Britney Spears
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2005
Creator: James Krivda
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: kuwi, litchi, gutuie
note de mijloc: ciocolata alba, iasomie, orhidee, chec
note finale: mosc, iris, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: mica, fara siaj
Persistenta:
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 2/10


2 comentarii:

  1. L-am testat si eu de curand la DM. Nu merita! Este o amestecatura sintetica care nu face nici macar 2 lei. Nu inteleg cum de este atat de popular mai ales in randul adolescentelor. Vad ca l-ai evaluat cu 2 puncte. Nu merita, e oribil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, parfumuri asa proaste doar la Gres am mai vazut, dar alea, macar, miros a ceva. Drept este ca eu am probat doar vreo 2-3 parfumuri de vedeta. Banuiesc ca cele mai multe sunt tot asa de valoroase. Avon si Oriflame le au sintetice total, le fac din saracie, dar sunt unele care au un miros agreabil. Nu mai spun ca am gasit vreo doua care dureaza 12 ore. Imi pare rau sa vad ca da lumea bani pe comedii din astea caci sunt bani risipiti aiurea.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.