Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 februarie 2014

Flower by Kenzo Essentielle-Kenzo


Pe mine Alberto Morillas m-a cucerit definitiv cu Flower, editia princeps. Nu credeam ca parfumul poate fi facut mai bun, dar iata ca acest Flower Essentielle reuseste sa-si depaseasca predecesorul.
Casa Kenzo imi place foarte mult caci are parfumuri elaborate si isi respecta cumparatorul. Apoi vrea sa se autodepaseasca. De obicei lumea, daca a cumparat, editia princeps , nici nu mai incearca flankerele. La Kenzo trebuiesc probate, o dovedesc si Flower Tag si Flower Essentialle, amandoua parfumuri foarte bune si cu preturi decente. Daca pivesti lista oficiala a lui Essentielle ai zice ca parfumul a fost mult saracit caci au disparut mandarina, fructele de padure, violeta si opoponax-ul. Sincer nu stiu de ce violeta nu apare in lista noului parfum pentru ca eu o simt. Parfumul este un floral foarte opulent,cu un siaj superb si de lunga durata. Notele care-l definesc sunt trandafirul, iasomia si paducelul, ultimul adesea confundat cu lemnul dulce. Parfumul e un regal olfactiv, incarcat de feminitate si fericire, foarte sic. Este de o obraznicie rara, iti intra pe sub piele, te inunda, ai impresia ca-ti curge Kenzo prin vine. Rareori am vazut un parfum mai fericit decat acesta, fiind comparabil cu Champs Elysees ca stil, dar nu si ca miros. Noutatea acestei variante este ca este mai rafinata decat editia princeps, mai putin dulce, si parca mai aerisita. In rest este foarte asemanator. Desi am si prima editie, nu am rezistat sa nu-l cumpar, mai ales ca se gaseste si in flacoane foarte mici, de 20 ml. Mi-am mai luat o eprubeta de fericire.

Numele parfumului: Flower by Kenzo Essentielle
Casa: Kenzo
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator: 
Gen:  feimin
Descriere oficiala: trandafir, iasomie, paducel,piper negru, piper roz, mosc, tamaie vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu un siaj splendid
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: ca si al editiei princeps, vezi fotografia
Evaluare : 9/10


3 comentarii:

  1. Flower Parfum Extrait ramane unul din parfumurile mele de suflet, nu miroase foarte dulce pe pielea mea uscata de fumatoare inraita plus ca are un siaj de exceptie . Ne place Kenzo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Inraita? Nu-mi place asta, desi si eu sunt la fel. Partea urata este ca faci niste riduri nasoale de expresie in jurul buzelor. Asta din ce se vede cu ochiul liber, ca ce este in interior.... Dumnezeu cu mila.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate pentru mine ratia zilnica este de un pachet pe zi Dar ...noi sa fim sanatoase, vicii avem fara numar, unele mai costisitoare ca altele, doar ca dintre toate numai tutunul face ravagii in organism.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.