Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 februarie 2014

Idylle Eau Sublime-Guerlain




Nu mi-a placut Idylle editia princeps din 2009. Intre timp au aparut inca vreo 5 flankere pe care deja le incurc, astfel ca niciodata nu tin minte pe care le-am probat. Stiu ca una dintre variante mi-a placut si speram sa fie asta, dar nu este. Nu prea inteleg de ce acest parfum este incadrat in categoria chypre floral. In esenta lui este un parfum acvatic floral.
Incepe cu un miros proununtat acvatic, destul de sarat. In lista este trecut ca fruct litchi, dar parfumul miroase ca pepenele verde si-si pastreaza mult timp acest miros desi peste el se aseaza, in timp, si un trandafir, trandafir care confera parfumului, initial rece, caldura si dulceata. E in parfumul asta o combinatie de sarat si dulce care nu-mi prea place, apoi este foarte liniar si plictisitor. In timp devine si foarte cremos de la mosc, drept pentru care mai apare o combinatie fatala intre nota acvatica si textura cremoasa. Patchouli este putin si nu-i face rau. Nu e un parfum urat si de nepurtat, dar nu-i gasesc nici performante estetice, nici tehnice prea mari. Este exclus sa fac o dragoste pentru el desi are tandrete in notele finale. Nota de pepene este obsedanta pentru mine, iar moscul excesiv. Cu siguranta Thierry Wasser nu este dintre parfumierii preferati de mine. Nu cred ca Guerlain a facut mare afacere alegandu-l ca parfumier al casei.

Numele parfumului: Idylle Eau Sublime
Casa: Guerlain
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Thierry Wasser
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: litchi, trandafir
note de mijloc: trandafir, iasomie, piersica
note finale: patchouli, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10


Un comentariu:

  1. Am incercat si eu vreo 3 dintre ele. Acelasi lucru s-a intamplat. Unul mi-a placut si nu mai stiam sigur care. Aveam impresia ca este Idylle edt asa ca l-am luat si cand l-am probat nu era. Oricum nu mi-a parut rau, dar nici nu m-a incantat. Merge pentru primavara/toamna. Seamana putin cu Grand Amour edt si putin cu Comme une Evidence-Yves Rocher. Am luat o sticla mica si era si la oferta asa ca paguba nu a fost mare. De atunci am inceput sa tin o mica agenda cu ce probez si ce nu-mi place. Eau Sublime am testat si eu si aduce putin cu Idylle edt. Nu mai tin minte mai multe despre el. Dintre parfumurile Guerlain pana acum doar Champs Elysee, Aqua Alegoria Flora Nymphea, My insolance si Idylle toate ape de toaleta si exact in aceasta ordine imi {aproape} plac.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.