Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 iunie 2014

Angel Le Lys-Thierry Mugler


E cam mult de alergat dupa stelele din seria Jardin d’Etoiles de la Thierry Mugler, toate aparute ca editii limitate. De gasit, le gasesti pana la urma, dar de probat nu ai unde. Angel Le Lys este una dintre aceste stele, un parfum aproape necunoscut in Romania, dar care are recenzii bune pe forumurile de parfumuri. Cred ca merita sa-l probati, mai ales ca exista esantioane de vanzare pe Aoro. Parfumul este un oriental- floral cu aer romantic. Are foarte multa personalitate, odata ce l-ai mirosit e greu sa-l uiti . Are un inceput exploziv, foarte opulent, dar ulterior devine mult mai pasnic. E dulce si mieros, ai zice ca este miere, nu parfum. Desi are ceva din ADN-ul lui Angel, nu este atat de dulce si este mult mai usor de purtat. A ce miroase ? Este un miros foarte omogen de flori. O floare necunoscuta, un hibrid obtinut din crin, liliac si zambila. Asa imi miroase mie. Notele de pe Fragrantica sunt discutabile. Intre note nu apare crinul, in schimb apare lacramioara. Eu nu simt nici urma de lacramioara si ma indoiesc ca ele sunt corecte. Parfumul are un iz secundar de bere care, nu va speriati, nu este deranjant, este posibil chiar sa nu-l simtiti. Mie imi pare ca simt nu numai miere de albine, dar si miros de ceara, de fagure. Poate ca sunt si alte nuante, dar sunt racita si mi-am cam pierdut mirosul. E un parfum frumos si, spre deosebire de alte parfumuri opulente, nu te omoara si  este gratios. Este plin de feminitate , genul de parfum cu care , daca il porti, nu poti trece neobservata. Este liniar, dar avand o personalitate olfactiva bine conturata, este potrivit ca parfum semnatura. Imi place (l-am si cumparat), dar l-as purta rar.

Numele parfumului: Angel Le Lys/ Angel Lily
Casa: Thierry Mugler   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2007
Creator: Christine Nagel
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: fructe, zambila, nufar
note de mijloc: crin, nucsoara, miere, chimen
note finale: patchouli, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj frumos
Persistenta: peste 6 ore
Flacon: vezi fotografia

Evaluare : 8/10  

2 comentarii:

  1. Nu inteleg de ce parfumurile din colectia Jardin d'Etoile au fost discontinuate. Toate au ADN-ul lui Angel dar reusesc sa-i dea o interpretare diferita, incat devin parfumuri de sine statatoare, nu doar variatiuni pe aceeasi tema. Cel mai izbutit mi se pare La Violette, iar cel mai putin interesant este La Pivoine. Le Lys este cel care are mai multe gene de la Angel. Desi nu le folosesc des, ma bucur ca le am in colectia mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Violeta este de negasit in Romania. Bujorul este in vreo doua magazine online, dar nu am avut unde sa-l probez. Ele au aparut ca editii limitate, asa ca nu-i de mirare ca sunt rare.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.