Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 iunie 2015

Lavande- Fragonard




Era sa ratez lavanda anul asta. Am fost in Piata Obor acum doua zile, dar am gasit doar in vreo doua locuri niste buchetele facute din 5 fire de lavanda, adica mult prea putine pentru poftele mele. Ieri, in fine, am cumparat un brat.
Era culeasa de cel putin doua zile si tinuta in punga de plastic, exact cum este mai rau. Bine c-am luat-o si pe asta, macar mi-am facut damblaua. Imi doresc demult o apa de toaleta de lavanda adevarata, aspra, usor camforata si proaspata. Cea cumparata de la Yardley s-a dovedit a fi o mizerie, asa ca am zis sa cumpar orbeste una de la Fragonard, adica de la ea de acasa, din Provence, chit ca nu am gasit decat vreo trei recenzii facute pe fuga la ea. Nu este tocmai ce-mi doream caci lavanda este combinata cu benzoin care o face dulce si usor vanilata, dar nu miroase rau. E cam calda de la benzoin si n-as zice ca e o lavanda de vara. Mi-ar fi placut sa aiba niste citrice in notele de varf si ceva mai racoros spre final. Poate un cedru. Sunt sigura ca in 1928, cand au inceput sa o produca, nu era la fel de siropoasa. Nu-i nimic, mai cautam. Benzoinul isi face treaba, adica reuseste sa prelungeasca destul de mult parfumul, fiind mai longeviv decat ma asteptam. Daca va plac parfumurile dulci, o puteti incerca caci are finete si reda destul de bine spiritul natural al florii.



Numele parfumului: Lavande
Casa: Fragonard  
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1928
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala: lavanda, benzoin, patchouli

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj modest
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.