Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 noiembrie 2015

1 A-33-J.F.Schwarzlose



J.F.Schwarzlose este un brand reinviat in 2012 care reia si reformuleaza vechile parfumuri ale casei berlineze Schwarzlose, casa infiintata in secolul al XIX-lea, care s-a bucurat de apreciere la vremea ei. Cel putin doua parfumuri ale casei,Trance si Rausch, au fost bine primite pe forumurile dedicate parfumului. Din pacate, nu am reusit sa miros niciunul.

1 A 33 isi propune sa redea atmosfera Berlinului, oras curat, aerisit, cu lacuri si multe parcuri, cu strazi care miros primavara a flori de tei. Banuiesc ca celebra Unter der Linden, flancata de tei, a fost sursa principala de inspiratie a parfumului.

Berlin-Unter den Linden si Poarta Brandenburg

Parfumul este foarte apetisant din primul moment, fiind o combinatie florala, usor citrica. Potrivit notelor oficiale ar avea tei, magnolie si iasomie. Mie imi miroase in primul rand a neroli si flori de portocal, dar in plan secundar simt magnolia si iasomia. Este un miros moale, bland, foarte placut, dulceag, chiar mieros. Magnolia ii da moliciune, iar iasomia, destul de discreta, dar mai ascutita decat restul notelor, ii da parfumului putin nerv. Parfumul imi pare plin de romantism, dar si usor nostalgic, fiind construit in stilulparfumurilor clasice. Este chiar unisex, iar anotimpul lui este primavara. Este necomplicat si, poate, destul de monoton, dar chestia asta il face confortabil. Intamplator am facut un parfum pe tema asta pe care i l-am daruit Amirei. Parfumul meu, insa, avea mai multa floare de portocal, era mai dens si ambrat in notele finale. Cred ca voi relua parfumul caci imi place combinatia de flori, este foarte tonica. La parfumul de fata eu simt destul de mult neroli care-l face usor masculin pe unele segmente ale evolutiei lui. Parfumul se incheie cu note lemnoase, cu miros de cedru. 

Numele parfumului: 1A-33
Casa: J.F. Schwarzlose  
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Veronique Nymberg
Gen:  unisex
Note oficiale: piper negru, mandarina, iasomie, tei, magnolie, iris, cedru
Flacon: standardul casei, vezi fotografia


Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Evaluare :  8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.