Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 noiembrie 2015

Arabian Treasure-Al Haramain



Casa Al Haramain are multe parfumuri si, judecand dupa pret, se muleaza pe toate buzunarele. Am mirosit doar cateva, probabil destinate vulgului, care mi s-au parut submediocre.
De data aceasta ma aflu in fata unui parfum din colectia zisa exclusivista a casei-Prestige- parfum care se numeste  Arabian Treasure. Preturile lui sunt foarte diferite. Il gasesti la 230 de euro 70 ml, dar si la 195 de euro aceeasi cantitate. Pe Aoro costa 1449 de lei. Poate ca suma asta reprezinta in Arabia cea frumos mirositoare si plina de sonde un maruntis, dar in Romania inseamna doua lefuri mici sau o leafa care se apropie de medie. Nu stiu cati ar fi dispusi sa manance rabdari prajite o luna de zile ca sa si-l achizitioneze. Desigur ca, la pretul asta, asteptarile sunt maxime. Nu stiu cum indexeaza altii parfumul, dar pe Aoro el figureaza ca fiind parfum feminin. Website-ul brandului ne spune ca acest parfum vine sa surprinda spiritul Arabiei, descriindu-l sumar ca pe un amestec de flori si mirodenii. Dupa ce am citit notele listate de diverse parfumerii si dupa ce l-am mirosit, prima intrebare este: unde sunt florile ? A doua : unde este Arabia ? Ma asteptam la tradafiri, tamaie, ambra, poate si nitel oud, toate naturale si de calitate exceptionala. Pentru mine cam astea ar fi aromele Arabiei. Parfumul este o zeama dulce si blanda, fara intensitate si fara siaj care nu are nimic feminin in el. Dupa mine, este un parfum total masculin. Inceputul are ceva mai multa substanta parfumata, la prima mirosire parandu-mi un fresh picant, fresh pentru ca are geranium si picant de la cardamom. In timp parfumul isi pierde din prospetime si devine din ce in ce mai dulce, dar si tot mai slab si mai confuz, incetosat. Imi pare ca simt si o conifera in el, dar ar trebui sa simt menta. Menta vine si ea, dar mai tarziu. Sa nu va imaginati un peppermint marocan care va revigoreaza. Este o menta lasciva, abia perceptibila. Cuisoare si scortisoare n-am simtit. Parfumul este foarte lenes, lipsit total de nuri, nu ma atrage absolut nimic la el. E ca un ceiuc dulce si expirat. Chestia este ca pe ceiucul asta este si o pelicula subtire de grasime, poate niste mosc. Asa lesinat cum este, pare a trai destul de mult. Dupa parerea mea, ar trebui sa coste sub 100 de lei. Uitati-l, parerea mea este ca nu merita cumparat nici macar esantionul.

Numele parfumului: Arabian Treasure
Casa: Al Haramain         
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator: 
Gen: ??? mie imi pare masculin
Descriere oficiala:
note de varf: scortisoara, cardamom, geranium
note de mijloc: menta, cuisoare
note finale: ambra, patchouli, labdanum

Aprecieri personale
Intensitate: redusa, siaj modest
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.