Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 noiembrie 2015

Encens Mythique d'Orient/Guerlain


Encens Mythique d’Orient e un parfum pe care am vrut sa-l cumpar orbeste, dar mi-am pus frana in momentul in care am vazut ca este creatia lui Thierry Wasser, un parfumier care pe mine nu a reusit sa ma seduca.
Acum, dupa ce l-am mirosit, ma felicit ca mi-am infranat curiozitatea. Nu pentru ca ar fi un parfum urat, nu este urat deloc, dar nu mi se potriveste deloc. Nu ne intelegem temperamental.  Inceputul parfumului este floral si umed. Nu ma pot lauda ca as recunoaste trandafirul mentionat de notele oficiale. Partea florala este de scurta durata, parfumul trecand la un miros cam ciudat. Nu stiu sa spun a ce miroase, poate a sertare vechi, a praf, a drojdie. Este bland si mieros, discret. In chip clar are niste note lemnoase, dar amestecul este foarte omogen si nu reusesc sa deslusesc vreo nota anume. Ceva in acest miros imi aduce aminte de Liaisons Dangereuses de la By Kilian. As zice ca este o nota fructata, ceva care ar fi o caisa deshidratata, dar putin putreda. Sau o piersica in aceeasi stare. Nu spun ca cele doua parfumuri seamana, mie imi place parfumul de la By Kilian, ceea ce nu pot spune si despre Encens. Parfumul are ceva trist si nostalgic in el, imi sugereaza o culoare aramie si ma face sa ma gandesc la o zi calduta de toamna. Este totalmente liniar si longeviv. Imi pare un parfum matur, care te poate inspira doar dupa ce ai trecut de 45 de ani si ai incetat sa speri in calitatile seductive ale unui parfum si cauti in el un fel de confort personal.

Numele parfumului: Encens Mythique d’Orient
Casa: Guerlain     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Thierry Wasser
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: trandafir, aldehide, sofran
note de mijloc: piper roz, vetiver, patchouli
note finale: ambra cenusie, note lemnoase,tamaie

Aprecieri personale
Intensitate: discret
Persistenta: longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7,50/10




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.