Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 noiembrie 2015

Peche Cardinal-MDCI


Acum vreo 2-3 ani, Peche Cardinal a fost parfumul care m-a incitat cel mai tare din seria de parfumuri feminine de la MDCI. Si prin nume si prin note. L-am probat in Maison Elysee, dar nu am avut un esantion ca sa-l miros pe indelete si sa-i pot face o recenzie. Azi il am.
Parfumul este unul creativ, in chip clar un floral-fructat, care nu seamna cu nimic din aceeasi categorie olfactiva. Ca sa-ti placa, trebuie sa iubesti tuberoza si piersica. Pentru mine a fost cam socant inceputul parfumului. Am simtit o tuberoza care avea miros de fructe putrede (chiar de drojdie), dar si de spirt medicinal si ceva acetona. Insolit, dar nu neaparat placut. Ulterior ii dispar ascutimile si ramane aceeasi tuberoza cu miros fructat care imi pare ca are si un iz usor de piele. In continuare simt si nuanta aia de bautura fermentata (sampanie ?). Parfumul este viu, poate chiar obraznic si are un fel de eleganta , dar nu din aia care sa te oblige sa-l porti seara. Dupa vreo ora, capata o textura usor cremoasa si adera foarte bine la piele. Deja este discret si cu un siaj redus. Acum simt si ceva ce ar putea fi o pruna. Este liniar, genul care se preteaza la parfum semnatura. Nu pot sa zic ca nu-mi place, dar nu este genul de parfum pe care l-as cumpara. Nu este de vina pretul inhibant de mare, daca imi place ceva, nu ma uit la pret. Cred ca ma deranjeaza izul lui alcoolic. In concluzie, il gasesc interesant, dar nu ma vad purtandu-l.

Numele parfumului: Peche Cardinal
Casa: MDCI       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator:  Amandine Marie
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: davana, piersica, nuca de cocos, mura, strugure
note de mijloc: pruna, tuberoza, crin, coaca neagra
note finale: cedru de Virginia, santal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj decent initial, ulterior destul de redus
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: flacon standard, vezi imaginea
Evaluare : 7,50/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.