Pagini

Faceți căutări pe acest blog

12 septembrie 2016

Portrait of a Lady-Frederic Malle

Portrait of a Lady are recenzii bune, a placut multora, Dominique Ropion este un parfumier de exceptie si mare talent, care a creat mari parfumuri feminine. Am probat de doua ori parfumul in Madison, dar nu m-a convins si nu m-a atras, dar n-am stiut sa explic de ce. Azi am avut sansa sa-l miros pe indelete caci mi-a dat Manuela un esantion (multumesc, Manu !). Trandafirul folosit este, fara indoiala, de foarte buna calitate, dar este amestecat cu diverse chestii care-l fac foarte intunecat, prafuit si gros. Parca este si cam retro pentru gustul meu. Mai mult, imi pare foarte masculin. Miroase a eugenol, parca si a oud si a ambroxan. Nu prea simt patchouli si cred ca ambroxanul l-a stricat si i-a dat o puternica tenta masculina. Imi pare si cu exces de rasini.  Nu-l recunosc pe Ropion in acest parfum (daca nu stiam cine l-a facut, as fi crezut ca este un Montale), e un parfum foarte dur, iar Lady din spatele lui imi pare cam batrana si cu tepi in barba. Daca as alege ceva pe aceeasi tema, cred as merge pe Vengeance Extreme de la Juliette Has A Gun desi nu are un trandafir la fel de bun. Compozitia insa, desi si ea oarecum intunecata, este mult mai feminina, mai apetisanta si misterioasa. Portrait of a Lady ma solicita olfactiv foarte tare si n-as putea  cu siguranta sa-l port nici macar iarna, pur si simplu ma asupreste. Lumea spune ca parfumul ar fi fost reformulat si ca varianta 2010 era mai buna. Eu l-am mirosit prin 2012 prima data si nici atunci nu m-a atras. Ultimele vreo 10 ore ale parfumului, caci parfumul dureaza peste 24 de ore, iti ofera un mosc ieftin de sinteza care pe mine ma scoate din minti.

Numele parfumului: Portrait of a Lady
Casa: Frederic Malle      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator:  Dominique Ropion
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: cuisoare, scortisoara,trandafir, coacaza neagra, zmeura
note de mijloc: santal, patchouly, tamaie
note finale: mosc, ambra, rasina benzoica

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj remarcabil
Persistenta:  longeviv, peste 24 de ore
Flacon: standardul brandului
Evaluare : 7,50/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.