Making of Cannes
este un brand proaspat aparut (2014), drept pentru care are, pana in prezent, doar 5 parfumuri. Numele
brandului este inspirat de celebrul festival de film de la Cannes, iar numele
acestui parfum, Inavouable, aduce aminte de un film frantuzesc cu acelasi nume.
Parfumul este o experienta olfactiva interesanta, mai ales pentru aceia care
iubesc florile albe. Asta nu pentru ca nu ar fi destule parfumuri cu flori
albe, ci pentru ca este un parfum care are multe substante naturale, motiv
pentru care unora ar putea sa li se para cam aspru, mai putin rafinat si foarte
impetuos. Producatorul precizeaza ca parfumul ar contine 70% ingrediente
naturale, ceea ce este foarte mult.
Probabil ca este unul dintre putinele parfumuri care-si justifica pretul
ridicat (195 de euro/75 ml). Chiar si flaconul, desenat de Walter Sperger, este
mai elaborat decat de obicei. Parfumul ar fi de mirosit mai ales de catre aceia
care nu si-au clarificat inca optiunea pentru parfumuri sintetice sau naturale.
Parfumul este bogat si foarte opulent inca de la inceput.
Este in chip clar un floral alb caruia i s-au adaugat note citrice. Prima pe
care am simtit-o a fost magnolia, care ii da o textura usor cremoasa
parfumului. Iasomia este intr-un plan secundar, in schimb mie mi se pare ca
simt si tuberoza in parfum, ori ea nu este listata. Parfumul este dulce
acrisor, foarte dens si destul de obraznic, dar, in ciuda concentratiei mari de substanta parfumata,
este destul de aerisit. Nu cred insa ca este foarte usor de purtat, adica eu am
indoieli ca l-as putea duce. Gardenia de Tahiti se simte foarte bine nitel mai
tarziu, cand aproape ca monopolizeaza parfumul. La reconstituirea ei cred ca s-a folosit nitica nuca de cocos.
Parfumul este foarte liniar si miroase a gardenie vreme indelungata,
devenind insa tot mai slab pe masura ce trec orele. Nu este un parfum pentru
femei timide in niciun caz si nici de toata ziua. S-ar potrivi la o petrecere
in aer liber intr-o noapte de vara.
Numele parfumului: Inavouble St Tropez
Casa: Making of Cannes
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2015
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, lamaie, mandarina
note de mijloc: magnolie, iasomie
note finale: tiara, ambra, moc, benzoin, vanilie
Aprecieri personale
Intensitate: opulent, siaj bunicel
Persistenta: longeviv
Flacon: desenat de Walter Sperger, vezi fotografia
Evaluare : 8/10
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.