Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 februarie 2012

Un Matin d'Orage- Annick Goutal




Hm! E ca si cum as incerca sa scriu despre nimic.Ciudat rau de tot ! E un parfum destul de bine cotat pe unele site-uri, cu minim 3 stele, de obicei chiar 4. 
Eu cred ca ii pot spune non-parfum, in sensul ca nu imi vine sa ma parfumez cu el, asta nu inseamna ca el nu are o constructie destul de interesanta. Descrierea generala facuta parfumului este cat de cat apropiata, adica parfumul descrie si sugereaza o atmosfera umeda, dar nu neaparat , as zice, o gradina japoneza. Apoi numele parfumului nu stiu de ce este asa de furtunos. Furtuna e un fenomen meteorologic de scurta durata, dar mie imi pare ca parfumul asta s-ar potrivi mai degraba unei ploi à la longue, din aia care ti se insinueaza cate putin prin haine si iti ajunge la piele. Nu as fi atat de pretioasa incat sa ma gandesc la o gradina japoneza, mie imi pare ca e un miros banal de fan, de o pajiste cosita undeva in apropierea unei paduri caci, in secundar, simt asa o nota de ciuperci si frunze uscate, murate de ploaie. E ceva care imi sugereaza chiar si niste mucegai. E motivul pentru care mi se pare o bazaconie sa numesti parfumul asta un floral. Gardenia aia din povestea parfumului ramane pentru mine total necunoscuta si nesimtita. Parfumul tinde sa devina, e drept, mai uscat odata cu notele de mijloc, de parca ar fi stat ploaia si ar fi iesit si soarele, dar parfumul, desi cu note mai optimiste, ramane sterp. Parfumul imi pare interesant caci, mai mult decat alte parfumuri care pretind ca au o poveste si incearca sa ne-o releveze, asta chiar reuseste sa descrie o atmosfera incarcata de umezeala. Frumos ar fi fost sa aiba si o gardenie recognoscibila...Cu exceptia unor buruieni, banuiesc acel shiso (de care aud prima data in viata mea), parfumul nu are absolut nimic. Lamaia, gardenia, magnolia, jasminul lipsesc cu desavarsire, pot fi deci uitate. Nu e vorba de nicio chimie a pielii. Am testat parfumul si pe o bulina demachianta din bumbac si pe hartie subtire de impachetat, rezultatul este acelasi. Pe bulina de bumbac seamana cu mirosul degajat de spanacul fiert.
Shiso
Deci interesant, dar…inutil pentru noi, femeile, care asteptam altceva de la un parfum. As fi foarte curioasa cum ar reactiona un barbat daca m-as da cu licoarea asta, dar chiar nu am curajul sa o fac. O mare si foarte scumpa dezamagire, caci am facut greseala sa cumpar parfumul dintr-un magazin fara tester! 



Numele parfumului: Un Matin d’Orage
Casa: Annick Goutal
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2009
Creator: Isabelle Doyen

Categorie olfactiva: floral-aromatic
Gen: declarat feminin, dar nu vad de ce nu ar fi unisex
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie de Sicilia, piper, ghimber, shiso verde
note de fond: magnolie, jasmin Sambac, champaca
note finale: nucsoara, note lemnoase



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: medie
Flacon: in forma de butoias, canelat, de culoare alba, cu irizatii, buson auriu si un snur auriu, de care atarna eticheta de identificare
Evaluare: 2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.