Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 martie 2012

U4EAHH ! 2.43-Yosh




Yosh Han suprinde nu numai prin parfumuri, dar si prin denumirile lor. Cel mai bun exemplu este U4EAHH ! 2.43, parfum aparut in 2010. Parfumul este gazduit in aceeasi sticla simpla, paralelipipedica, din cristal transparent, tipica brand-ului.
Este un parfum opulent, fructat, prezentat de autoare ca un fel de elixir al fericirii, cu care te poti parfuma seara, inainte de culcare, ca sa visezi frumos. Intr-adevar este o explozie violenta, fructata in care se recunosc usor mai ales perele, castravetele si aloe vera. As fi crezut ca are si pepene verde, poate si banana. Este foarte dens, ferm, uleios, usor dulceag, cu o tenta acvatica. In secundar parca as simti si miros de nuci. Parfumul este destul de longeviv si nu evolueaza, doar ca i se mai domoleste opulenta pe parcurs si pierde multe dintre aromele initiale, dominant ramanand castravetele. Parca ar fi un parfum facut de un copil pentru copii, dupa un curs de initiere de 2-3 ore oferit turistilor la Grasse. Nu-l pot asocia decat cu o pictura naiva facuta de un copil. Este o esenta scumpa de castravete (490 Ron), care nu imi aduce nicidecum fericirea. Poate un copil sub 13 ani s-ar putea parfuma cu chestia asta. Numerele il incadreaza in categoria olfactiva  fructat-floral-verde, chakra ar fi 4-inima, iar cifra numerologica (3) l-ar dedica persoanelor prietenoase, sociabile si cu simt artistic. Banuiesc ca mie imi lipseste sociabilitatea, asta tre sa fie explicatia.



Numele parfumului: U4EAHH ! 2.43
Casa: Yosh
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator: Yosh Han

Categorie olfactiva:  floral-fructat
Gen: unisex
Descriere oficiala: rodie, para, castravete, crin de apa, aloe vera
Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent, ulterior intensitate medie
Persistenta: in jur de 4-5 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.