Pagini

Faceți căutări pe acest blog

8 februarie 2012

Azzaro Twin/Women-Azzaro





In 2009 brand-ul Azzaro a lansat doua parfumuri pereche, unul masculin, altul feminin, Twin Men si Twin Women. S-a acordat o mare atentie prezentarii exterioare a parfumului, optandu-se pentru o sticla cu design futurist, realizata de Luigi Colani, in forma de cocon, una neagra, alta alba. Brand-ul are, in ultimul timp, o predispozitie spre recipiente mai speciale, acordand de multe ori mai mare importanta formei decat continutului.


Cele doua sticle, asezate fata in fata, se intrepatrund, formand un cuplu. Nuanta este clara si precisa. Atat forma, cat si culoarea, fac aluzie la filosofia taoista si la cele doua principii fundamentale, yin si yang, care sunt aparent opuse, dar complementare, care asigura, conform susnumitei filosofii, dinamica universului. Ideea nu mi se pare rea, dar ramane pentru mine o enigma numele parfumului -Twin- care inseamna geaman. Numele practic distruge ideea de principii diferite, dar complementare si ideea de cuplu. Inteleg din numele de parfumului ca, de fapt, avem un cuplu de gemeni, unul masculin si altul feminin. Si uite asa putem ajunge la incest.



In fine, sticlele, asa ciudate cum sunt, sunt destul de usor de manuit, nu e nevoie de manual de utilizare. Se intrebuinteaza ca un receptor de telefon sau ca un aparat de epilat, semanand cu amandoua. O mare atentie s-a acordat si cutiei de carton care adaposteste parfumul, facuta dintr-un carton solid, de buna calitate. Din pacate, si de aceasta data vom plati mai mult ambalajul decat continutul. Daca dati o cautare pe net ca sa vedeti ce ecou a avaut parfumul Twin/Women veti constata ca nu exista nicio recenzie la acest parfum, sunt dar niste opinii lapidare exprimate pe bloguri de parfumuri si acelea extrem de putine. Deci parfumul, in ciuda pretiozitatii prezentarii exterioare, a cam lasat lumea indiferenta. Daca privim doar ingredientele parfumului, fara a-l mirosi, ar trebui sa avem un parfum fructat in prima faza, notele de fond ar trebui sa fie florale, cu o nota gurmanda, iar sfarsitul pasnic, un mosc cu oarece miros de migdale. Elementul surpriza al parfumului ar fi la notele de fond unde este pomenit un acord de crema Chantilly. Pentru cei mai putin familiarizati cu termenii gastronomici, crema aceasta este o crema de prajituri, care are la baza laptele si ouale, la care se adauga, pentru aromatizare, coaja de lamaie si vanilie.  Sincer, eu nu am gasit nimic din ce asteptam la acest parfum. Notele de varf au ceva prospetime, dar sunt florale si destul de dulci, doar usor intepate de ceva acru. Nu recunosc niciun fruct, iar mirosul floral poate fi orice. Oricum, dispare foarte repede si apare un miros tipic pentru o epiderma curata, proaspat iesita de la dus, peste care s-a aplicat un lapte de corp cu un miros vag. Se simte putin laptele de la crema Chantilly sau asta e impresia mea. Eu trandafir nu gasesc. Si poti sa tot mirosi ca mirosi degeaba, nu se mai intampla nimic. Doar ca laptele asta de corp, dupa un timp,  are un miros din ala de produs cosmetic cu termen depasit, adica da putin in ranced. Oricat imi dau silinta, nu simt nici migdalele. Parfumul este foarte discret si nu are siaj. Frumoasa idee, jalnica compozitie. Cred ca nu e cazul sa vorbim despre emotii. Singurul sentiment pe care il am este cel de dezamagire. Parfum fara personalitate, fata tinuta, fara siaj, fara cap si fara coada. Nu stiu cine il poate purta. Poate cine nu are ce sa faca cu banii.
Numele parfumului: Azzaro Twin/Women
Casa: Azzaro
Concentratie : EDT
An de aparitie: 2009
Creator: Annick Menardo

Categorie olfactiva: floral-fructat
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: piersica, coacaze negre
note de fond: trandafir, acord crema chantilly, iris
note finale: migdale, palisandru, mosc


Aprecieri personale
Intensitate: discret
Persistenta: medie
Flacon: vezi descrierea din text
Evaluare: 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.