Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 februarie 2012

Brit/Women- Burberry





Burberry nu face de multa vreme parfumuri, nu invoca traditii, dar ce face, face destul de bine. Brit /Women  ar putea fi un exemplu. E un parfum cu o constructie simpla, dar care se dovedeste a fi solida si de succes.
Am aproape toate parfumurile feminine si unisex ale casei, dar marea mea dragoste ramane Brit. Imi place parfumul cap-coada. De obicei parfumurile au un debut in forta, Brit intra in scena cu un calm britanic : o lamaie nonagresiva si care nu e acra, dimpotriva, e chiar usor indulcita cu pere zemoase si parfumate.  E un miros si proaspat si delicat, te mangaie cu blandete. Bujorul ii da un aer de curat si feminitate, iar migdalele il fac apetisant. E foarte cursiv parfumul, fara sincope si lovituri de teatru. Un praf de vanilie ii intareste nota gurmanda pe care, oricum, o avea de la pere si migdale. Ambra ii da moliciune si un strop de tandrete. Simplu, dar parca sofisticat, distins, dar nu teapan, fin ca si ironia britanica, este usor de purat ca parfum de toata ziua, mai ales toamna si iarna. Cred ca e un parfum fara varsta, dar pentru femei inteligente, care nu se remarca in primul rand prin parfum. Ambalajul este la fel de britanic ca si parfumul. Simplu si cu carourile tipice. Carouri peste tot, pana si pe buson. Imi place mult mai mult varianta EDT decat EDP. Sunt foarte asemanatoare, dar EDP e prea concentrat si dulce. 

Meryl Streep in rolul  Margaret Thatcher


Numele parfumului: Brit/Women
Casa: Burberry
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2003
Creator: Nathalie Gracia-Cetto
Categorie olfactiva: floral-fructat
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie, pere, migdale
note de fond: bujor alb, migdale
note finale: ambra, mahon, boabe de tonka

Aprecieri personale
Intensitate: discret
Persistenta: medie
Flacon: perfect paralelipipedic, cu buson in forma de cub, amandoua decorate cu carouri fine
Evaluare: 9/10

2 comentarii:

  1. Alt parfum primit cadou dar care chiar este pe gustul meu. Eu am EDP, un pic cam prea dulce spre final dar per total un parfum foarte frumos, cald , pe care il indragesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, de data asta e mai bun EDT, e mai putin dulce. Eu am ambele variante, dar, cand am facut recenzia, am facut-o la EDT.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.