Flower este un parfum care a frant multe inimi,
dar asa cum unii il iubesc cu pasiune, altii il urasc cu cruzime. Eu il iubesc,
dar il folosesc foarte rar. Chiar imi pare ciudat ca-l iubesc. As avea destule
motive sa nu-l agreez. In primul rand, detest ceaiul de paducel, apoi
trandafirul bulgaresc ma copleseste si imi da dureri de cap si, in sfarsit, nu
prea ma omor dupa parfumurile pudrate.
Mi-e greu sa-i gasesc un cusur, ma deranjeaza doar ca este un parfum prea popular, as fi vrut sa fie un parfum anonim. Cred ca asta e motivul pentru care il folosesc rar. De neinteles pentru mine este flaconul lui. Rareori am gasit un asemenea dezacord intre ambalaj si continut. Sticla are un design minimalist si avantgardist. Te-ai astepta sa gasesti in ea un parfum foarte modern, cu un miros foarte discret, plin de lumina, usor, caci macul nu are miros. Ca tot am inceput cu ambalajul, flaconul, desi usor de manuit, este tare incomod caci este enorm de lung. E prea inalt ca sa incapa intr-un sertar, iar daca ai o poseta mica, un plic, spre exemplu, e greu sa-i faci loc in el. Nu in ultimul rand, prin folosirea aceluiasi flacon la mai multe dintre parfumurile Kenzo, forma s-a cam banalizat si mai poti sa faci si confuzii cand il cumperi. As face si comentarii despre clipurile publicitare ale parfumului, dar ma abtin, caci sunt prea multe de zis si nu mai ajung la parfum. In sfarsit, sa vedem parfumul.
Mi-e greu sa-i gasesc un cusur, ma deranjeaza doar ca este un parfum prea popular, as fi vrut sa fie un parfum anonim. Cred ca asta e motivul pentru care il folosesc rar. De neinteles pentru mine este flaconul lui. Rareori am gasit un asemenea dezacord intre ambalaj si continut. Sticla are un design minimalist si avantgardist. Te-ai astepta sa gasesti in ea un parfum foarte modern, cu un miros foarte discret, plin de lumina, usor, caci macul nu are miros. Ca tot am inceput cu ambalajul, flaconul, desi usor de manuit, este tare incomod caci este enorm de lung. E prea inalt ca sa incapa intr-un sertar, iar daca ai o poseta mica, un plic, spre exemplu, e greu sa-i faci loc in el. Nu in ultimul rand, prin folosirea aceluiasi flacon la mai multe dintre parfumurile Kenzo, forma s-a cam banalizat si mai poti sa faci si confuzii cand il cumperi. As face si comentarii despre clipurile publicitare ale parfumului, dar ma abtin, caci sunt prea multe de zis si nu mai ajung la parfum. In sfarsit, sa vedem parfumul.
Dupa
prima pulverizare simti niste intepaturi obraznice, usor acrisoare. Sunt
coacazele negre. Ele sunt repede temperate de intrarea in scena a paducelului
care este de-a dreptul invaziv. El da densitate parfumului, il indulceste, il face cald
si cremos. O fi el banal si destul de putin folosit in parfumerie, dar e foarte
indarjit paducelul asta. Sant cateva minute bune in care el domina parfumul, dar
ulterior, incearca sa-si faca loc niste flori. Cand simti trandafirul, cand
simti violeta, dar amandoua pe fondul
ala dens de paducel. Iasomia nu prea o simt, desi ar trebui.
Trandafirul
reuseste sa se impuna o vreme, dar violeta il suprapune in curand si isi va
impune dominatia pana la notele de final. De aici incolo, parfumul are o
evolutie liniara si isi pierde destul de mult din opulenta, densitate si
dulceata. E mult mai transparent si luminos. Pudra se diminueaza si ea. E ca si
cum treci de la iarna la primavara. Un praf de vanilie il incalzeste ca o raza
de soare si ii da o tenta usor gurmanda. E foarte frumos construit parfumul. El
degaja si feminitate si senzualitate.
Nu este un parfum de moda veche cum il
catalogheaza unii, este un parfum clasic, care memoreaza, insa, un peisaj
demult disparut, cu verdeata, cu flori, cu oameni bogati in sentimente care nu
si-au pierdut exercitiul iubirii. Daca porti parfumul asta vara sau toamna
inseamna ca nu-l intelegi, iar daca te duci cu el la birou ori comiti o
infamie, ori doar te faci ca lucrezi. El are un fel de vraja si o uriasa
capacitate de seductie, s-ar putea sa ai surprize la birou. De ocolit pana la 25 de
ani si ideal intre 30 si 40.
As fi vrut sa ilustrez parfumul cu frumosii ochi violeti ai lui Liz Taylor, dar n-am gasit nimic care sa-mi placa, drept pentru care am optat pentru fotografii cu mov care, zic eu, se potrivesc si ingredientelor si mesajului parfumului. Stiti cum este, fiecare femeie tre sa aiba un strop de mov. Eu am pus din abundenta.
Numele
parfumului: Flower by Kenzo
Casa: Kenzo
Concentratie:
EDP
An de
aparitie: 2000
Creator: Alberto Morillas
Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: paducel, coacaze negre
note de fond: trandafir, jasmin, violeta
note finale: opoponax, mosc alb, vanilie
Aprecieri
personale
Intensitate: opulent
Persistenta: de lunga durata
Evaluare: 9/10
Evaluare: 9/10
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.