Pagini

Faceți căutări pe acest blog

3 februarie 2012

Couture- Moschino



Am cumparat Couture, in urma cu cativa ani, fara a citi nicio cronica despre el, pur si simplu m-a fascinat si am avut impresia ca doar eu l-am descoperit. E drept ca in jurul meu nu l-am mai simtit la nimeni, ceea ce imi dadea oarece satisfactie, dar si ma nelinistea caci  ma gandeam ca iar simt altfel decat altii si,  poate, am facut o alegere gresita. Nu prea imi place sa probez la magazin parfumuri si stiu ca am facut de multe ori alegeri proaste, fie nu-mi ajung incheieturile, fie incurc cartonasele de proba, fie nu ajung la notele de fond ca ma exaspereaza vanzatoarea cu ofertele. Dar parfumul mi-a placut si acasa si imi place in continuare. Abia azi, cand scriu despre el, constat, citind pe net, ca sunt multe femei care il iubesc.
Parfumul e minunat de la prima si pana la ultima molecula. Primele note sunt usor acrisoare : citrice cu un produs aromatic, picant. Chestia este ca in descrierea oficiala este trecut piperul, iar eu simt cat se poate de clar ghimbir. Exact « ghimbirul » asta, care nu apare pe nicaieri, m-a facut sa fac o pasiune pentru parfum. In notele de fond, parfumul este usor mai dulce si eu simt doar bujorul si acelasi ghimbir. Iasomia sigur nu o depistez, iar mirosul florilor de rodiu imi este necunoscut. S-ar putea ca ceea ce simt eu ca ghimber sa fie aceste flori caci, daca stau bine si ma gandesc, parca mirosul imi aminteste de coaja rodiei. Oricum, amestecul este perfect omogen si este atat de subtil, de rafinat, de elegant... Nimic greu, nimic agresiv, totul aerat si luminos. Notele de final aduc putina vanilie si cedru. Stropul ala de vanilie ii da un aer usor gurmand. Rare sunt parfumurile de felul asta, si proaspete si elegante in acelasi timp, usor de purtat, potrivite si ziua si seara, indiferent de anotimp. E confortabil si pentru cel care il poarta si pentru cei din jur. Sunt multe parfumuri elegante, dar parca au o eleganta din aia teapana, Couture e foarte special, iti da o eleganta joviala, are o nota chic care te face si simpatic. E ceva tipic italian in eleganta asta. Italienii au o arta a lor, accea de a fi eleganti fara a fi rigizi. Asta poate pentru ca sunt eleganti tot timpul, face parte din viata lor.


Numele parfumului: Couture
Casa: Moschino
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2004
Creator:?
Categorie olfactiva: floral-lemnos
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, mandarina, piper
note de fond: bujor galben, floare de rodiu, iasomie, seminte de bujor
note finale: benzoin, vanilie, cedru

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: medie
Flacon: foarte elegant, paralelipipedic, usor ingrosat pe marginile aversului sub forma unei rame de tablou, cu buson auriuin forma de inima si o panglica rosie, cu capetele petrecute si fixate cu un nasture auriu.
Evaluare: 10/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.